Autor Wiadomość
Łowca smoków
PostWysłany: Czw 15:38, 23 Wrz 2010    Temat postu: Dodatkowe współczynniki umiejętności

Bonusy za klasy liczą się po pokonaniu 15 przeciwników.
Bonusy od klasy otrzymuje się wtedy ,kiedy otrzymujemy tą klasę ,a nie jedynie jej współczynnik (I ,II lub III) Klasę otrzymujemy po zdobyciu III współczynnika i pokonaniu przynajmniej 1 przeciwnika stylem klasy.


1.Mag ognia = + 1pkt obrażeń od ognia.

2.Mag wody = + 1pkt obrażeń od wody.

3.Mag elektryczności = + 1pkt obrażeń od elektryczności.

4.Mag powietrza = + 1pkt obrażeń od powietrza.

5.Mag ziemi = + 1pkt obrażeń od ziemi.

6.Mag = + 1pkt obrażeń od magi ognia,wody ,elektryczności,powietrza,ziemi,innej.

7.Mag bitewny ognia = + 1pkt obrażeń od ognia ,+ 1pkt obrażeń broni.

8.Mag bitewny wody = + 1pkt obrażeń od wody ,+ 1pkt obrażeń broni.

9.Mag bitewny elektryczności = + 1pkt obrażeń od elektryczności ,+ 1pkt obrażeń broni.

10.Mag bitewny powietrza = + 1pkt obrażeń od powietrza ,+ 1pkt obrażeń broni.

11.Mag bitewny ziemi = + 1pkt obrażeń od ziemi ,+ 1pkt obrażeń broni.

12Mag bitewny. = + 1pkt obrażeń od wody,ognia,elektryczności,powietrza,ziemi,innej i broni.

13.Wojownik = + 3pkt obrażeń od broni ręcznej.

14.Szpieg = + 1pkt obrażeń broni dystansowej , +3% do ukrycia ,+ 1pkt szybkości.

15.Złodziej = + 1pkt obrażeń z broni ręcznej ,+ 3% ukrycia , następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt.

16.Bandyta = + 3pkt do obrażeń z sztyletów , + 3% do ukrycia ,następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt.

17.Rycerz= + 1pkt obrażeń od broni ,+ 1pkt mana.

18.Cień = + 7% do ukrycia , następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt , +1.5 pkt obrażeń z broni ręcznej , + 1.5 pkt obrażeń z broni dystansowej.

19.Paladyn = + 3pkt obrażeń z broni ręcznej ,+ 1pkt mana ,+ 1pkt zręczności ,+ 1pkt siły, +1pkt celności.

20.Łucznik = + 3pkt obrażeń z broni dystansowej.

21.Łowca = + 1pkt obrażeń z broni ręcznej , + 1pkt obrażeń z broni dystansowej ,+ 1pkt obrażeń do trucizn ,+ 1% do ukrycia ,+ 1 pkt do wyczucia , + 1pkt do szybkości.

22.Samurai = + 3pkt obrażeń do broni każdej z osobna , + 3pkt obrażeń do broni dystansowej ,+ 1pkt do celności ,+ 1pkt do siły ,+ 1pkt do zręczności.

23.Czarnoksiężnik = + 1pkt do obrażeń z magii mroku.

24.Nekromanta = + 1pkt do obrażeń z magii mroku , - 1pkt mana za zaklęcie przywoływania.

25.Bard = + 1pkt obrażeń od broni ,+ 1pkt wyczucia.

26.Alchemik = + następny lvl alchemi 3x mniej pkt.

27.Antyalchemik = + następny lvl antyalchemi 3x mniej pkt.

28.Kowal = + następny lvl kowalstwa 3x mniej pkt.

29.Zabójca = + 3pkt obrażeń z broni ręcznej , + 1.5pkt obrażeń z zakazanej broni (sumuje się z bronią ręczną) , + 1pkt obrażeń z broni dystansowej ,+ 1pkt wytrzymałości ,+ 1 pkt wyczucie , + 3% cios krytyczny , następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt.

30.Łotrzyk = + 1pkt obrażeń w walce pięściami , + 1pkt obrażeń w walce z kopniaka, + 3pkt obrażeń w walce bronią ręczną ,następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt.

31.Kapłan = + 1pkt obrażeń z broni , zaklęcia defensywne kosztują -1 mana ,zaklęcia defensywne +1 do ich działania.

32.Druid = + 1pkt obrażeń od magii ognia,wody,elektryczności,ziemi,powietrza , + 1 potwór więcej jest przyzywany , zaklęcie przyzwania -1 kosztuje mana mniej.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group