Autor Wiadomość
Łowca smoków
PostWysłany: Sob 18:59, 31 Lip 2010    Temat postu: Lista alchemiczna

Uwaga : Każdy z tych eliksirów zawiera 100 kropel wyciągu ,który ma takie właściwości reszta to woda .

Alchemia poziom 1.

Mikstura życia = hp +10
Mikstura many = mana + 10
Mikstura siły = siła + 10 na 1 rundę

Alchemia poziom 2.

Mikstura życia 2 = hp + 30
Mikstura many 2 = mana + 30
Mikstura siły 2 = siła + 30 na 1 rundę
Mikstura szybkości = szybkość + 10 na 1 rundę
Mikstura celności = celność + 10 na 1 rundę

Alchemia poziom 3.

Mikstura życia 3 = hp + 90
Mikstura many 3 = mana + 90
Mikstura siły 3 = siła + 90 na 1 rundę
Mikstura szybkości 2 = szybkość + 30 na 1 rundę
Mikstura celności 2 = celność + 30 na 1 rundę
Mikstura maxymalnego życia = maxymalne hp + 10
Mikstura maxymalnej many = maxymalna mana + 10
Mikstura trwałej siły = siła + 10
Mikstura trwałej szybkości = szybkość + 10

Alchemia poziom 4.



Mikstura szybkości 3 = szybkość + 90 na 1 rundę
Mikstura celności 3 = celność + 90 na 1 rundę
Mikstura maxymalnego życia 2 = maxymalne hp + 30
Mikstura maxymalnej many 2 = maxymalna mana + 30
Mikstura trwałej siły 2 = siła + 30
Mikstura trwałej szybkości 2 = szybkość + 30
Mikstura zręczności = zręczność + 10 na 1 rundę

Alchemia poziom 5.

Mikstura maxymalnego życia 3 = maxymalne hp + 90
Mikstura maxymalnej many 3 = maxymalna mana + 90
Mikstura trwałej siły 3 = siła + 90
Mikstura trwałej szybkości 3 = szybkość + 90
Mikstura zręczności 2 = zręczność + 30 na 1 rundę
Mikstura trwałej celności = celność + 10
Mikstura lekkości = przedmiot staje się o 30 % lżejszy

Alchemia poziom 6.

Mikstura zręczności 3 = zręczność + 90 na 1 rundę
Mikstura trwałej celności 2 = celność + 30
Mikstura obrony = przedmiot dostaje + 10 % do obrony
Mikstura obrażeń = przedmiot dostaje + 10 % do obrażeń
Mikstura niewidzialności = pijący staje się niewidzialny na 1 rundę

Alchemia poziom 7.

Mikstura trwałej celności 3 = celność + 90
Mikstura trwałej zręczności = zręczność + 10
Mikstura niewidzialności 2 = pijący staje się niewidzialny na 3 rundy
Mikstura odkrycia = pijący + 300 % do odkrycia na 1 rundę

Alchemia poziom 8.

Mikstura trwałej zręczności 2 = zręczność + 30
Mikstura niewidzialności 3 = pijący staje się niewidzialny na 9 rund
Mikstura odkrycia 2 = pijący + 300 % do odkrycia na 3 rundy

Alchemia poziom 9.

Mikstura trwałej zręczności 3 = zręczność + 90
Mikstura odkrycia 3 = pijący + 300 % do odkrycia na 9 rund
Mikstura antygrawitacji = pijący + 10 do wybicia + 10 do spadania

Podczas ważenia mikstury lvl 1 traci się 3 wytrzymałości , lvl2 traci 9 wytrzymałości ,lvl3 traci 27 wytrzymałości ,lvl4 traci 81 wytrzymałości ,lvl5 traci 241 wytrzymałości ,lvl6 traci 721 wytrzymałości ,lvl7 traci 309 wytrzymałości ,lvl8 traci 927 wytrzymałości ,lvl9 traci 2771 wytrzymałości .

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group