Ermodgal
rpg
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Ermodgal Strona Główna
->
Karty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Gra
----------------
Ermodgal
Mapy
Wyprawy
Tawerna
Gildie
Nabór
Palladyni
Piraci i Bandyci
Magowie
Karty
Qesty
Praca
Najemnicy
Walki i sojusze
Miasto Uwl
Plac główny
Więzienie
Podmiejska dziura
Handel
Biblioteka
Arena walk
Tawerna
Wyprawy
Las
Góry
Morze
Bagna
Pustynia
Step
Karczmy
Czarny rynek
Pytania
Pomysły
Alchemiczny
Broń
Broń na dystans
Uzbrojenie
architektura
Spożywcze
Las1
Las2
Las3
Las4
Las5
Las6
Las7
Las8
Las9
Las10
Las11
Las12
Góry1
Góry2
Góry3
Góry4
Góry5
Morze1
Morze2
Morze3
Morze4
Morze5
Bagna8
Bagna9
Bagna10
Bagna11
Bagna12
Pustynia1
Pustynia2
Pustynia3
Pustynia4
Pustynia5
Step7
Step8
Step9
Step10
Step11
Tereny
Wyprawy gildiowe (P)
Wyprawy gildiowe (PIB)
Wyprawy gildiowe(M)
Wyprawy gildiowe(N)
Podziemia
Wyzwania
Arena
Mistrzostwa
Inne
----------------
Offtopic
Regulamin
shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Łowca smoków
Wysłany: Czw 15:38, 23 Wrz 2010
Temat postu: Dodatkowe współczynniki umiejętności
Bonusy za klasy liczą się po pokonaniu 15 przeciwników.
Bonusy od klasy otrzymuje się wtedy ,kiedy otrzymujemy tą klasę ,a nie jedynie jej współczynnik (I ,II lub III) Klasę otrzymujemy po zdobyciu III współczynnika i pokonaniu przynajmniej 1 przeciwnika stylem klasy.
1.Mag ognia = + 1pkt obrażeń od ognia.
2.Mag wody = + 1pkt obrażeń od wody.
3.Mag elektryczności = + 1pkt obrażeń od elektryczności.
4.Mag powietrza = + 1pkt obrażeń od powietrza.
5.Mag ziemi = + 1pkt obrażeń od ziemi.
6.Mag = + 1pkt obrażeń od magi ognia,wody ,elektryczności,powietrza,ziemi,innej.
7.Mag bitewny ognia = + 1pkt obrażeń od ognia ,+ 1pkt obrażeń broni.
8.Mag bitewny wody = + 1pkt obrażeń od wody ,+ 1pkt obrażeń broni.
9.Mag bitewny elektryczności = + 1pkt obrażeń od elektryczności ,+ 1pkt obrażeń broni.
10.Mag bitewny powietrza = + 1pkt obrażeń od powietrza ,+ 1pkt obrażeń broni.
11.Mag bitewny ziemi = + 1pkt obrażeń od ziemi ,+ 1pkt obrażeń broni.
12Mag bitewny. = + 1pkt obrażeń od wody,ognia,elektryczności,powietrza,ziemi,innej i broni.
13.Wojownik = + 3pkt obrażeń od broni ręcznej.
14.Szpieg = + 1pkt obrażeń broni dystansowej , +3% do ukrycia ,+ 1pkt szybkości.
15.Złodziej = + 1pkt obrażeń z broni ręcznej ,+ 3% ukrycia , następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt.
16.Bandyta = + 3pkt do obrażeń z sztyletów , + 3% do ukrycia ,następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt.
17.Rycerz= + 1pkt obrażeń od broni ,+ 1pkt mana.
18.Cień = + 7% do ukrycia , następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt , +1.5 pkt obrażeń z broni ręcznej , + 1.5 pkt obrażeń z broni dystansowej.
19.Paladyn = + 3pkt obrażeń z broni ręcznej ,+ 1pkt mana ,+ 1pkt zręczności ,+ 1pkt siły, +1pkt celności.
20.Łucznik = + 3pkt obrażeń z broni dystansowej.
21.Łowca = + 1pkt obrażeń z broni ręcznej , + 1pkt obrażeń z broni dystansowej ,+ 1pkt obrażeń do trucizn ,+ 1% do ukrycia ,+ 1 pkt do wyczucia , + 1pkt do szybkości.
22.Samurai = + 3pkt obrażeń do broni każdej z osobna , + 3pkt obrażeń do broni dystansowej ,+ 1pkt do celności ,+ 1pkt do siły ,+ 1pkt do zręczności.
23.Czarnoksiężnik = + 1pkt do obrażeń z magii mroku.
24.Nekromanta = + 1pkt do obrażeń z magii mroku , - 1pkt mana za zaklęcie przywoływania.
25.Bard = + 1pkt obrażeń od broni ,+ 1pkt wyczucia.
26.Alchemik = + następny lvl alchemi 3x mniej pkt.
27.Antyalchemik = + następny lvl antyalchemi 3x mniej pkt.
28.Kowal = + następny lvl kowalstwa 3x mniej pkt.
29.Zabójca = + 3pkt obrażeń z broni ręcznej , + 1.5pkt obrażeń z zakazanej broni (sumuje się z bronią ręczną) , + 1pkt obrażeń z broni dystansowej ,+ 1pkt wytrzymałości ,+ 1 pkt wyczucie , + 3% cios krytyczny , następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt.
30.Łotrzyk = + 1pkt obrażeń w walce pięściami , + 1pkt obrażeń w walce z kopniaka, + 3pkt obrażeń w walce bronią ręczną ,następny lvl kieszonkostwa jest 3x mniej pkt.
31.Kapłan = + 1pkt obrażeń z broni , zaklęcia defensywne kosztują -1 mana ,zaklęcia defensywne +1 do ich działania.
32.Druid = + 1pkt obrażeń od magii ognia,wody,elektryczności,ziemi,powietrza , + 1 potwór więcej jest przyzywany , zaklęcie przyzwania -1 kosztuje mana mniej.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin