Ermodgal
rpg
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Ermodgal Strona Główna
->
Karty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Gra
----------------
Ermodgal
Mapy
Wyprawy
Tawerna
Gildie
Nabór
Palladyni
Piraci i Bandyci
Magowie
Karty
Qesty
Praca
Najemnicy
Walki i sojusze
Miasto Uwl
Plac główny
Więzienie
Podmiejska dziura
Handel
Biblioteka
Arena walk
Tawerna
Wyprawy
Las
Góry
Morze
Bagna
Pustynia
Step
Karczmy
Czarny rynek
Pytania
Pomysły
Alchemiczny
Broń
Broń na dystans
Uzbrojenie
architektura
Spożywcze
Las1
Las2
Las3
Las4
Las5
Las6
Las7
Las8
Las9
Las10
Las11
Las12
Góry1
Góry2
Góry3
Góry4
Góry5
Morze1
Morze2
Morze3
Morze4
Morze5
Bagna8
Bagna9
Bagna10
Bagna11
Bagna12
Pustynia1
Pustynia2
Pustynia3
Pustynia4
Pustynia5
Step7
Step8
Step9
Step10
Step11
Tereny
Wyprawy gildiowe (P)
Wyprawy gildiowe (PIB)
Wyprawy gildiowe(M)
Wyprawy gildiowe(N)
Podziemia
Wyzwania
Arena
Mistrzostwa
Inne
----------------
Offtopic
Regulamin
shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Łowca smoków
Wysłany: Śro 15:12, 23 Gru 2009
Temat postu: Kowal
Podchodzisz do kowala ,który właśnie siedział na krześle w swojej kużni po ciężkiej pracy i pytasz się go czy mógłby ci w czymś poradzić. Tak ,odpowiedział kowal ,co chcesz wiedzieć ?
1. Ciężkie zbroje i bronie
Można swoją broń czy zbroje ulepszyć u kowala będzie ona 3 razy lepsza ,ale będzie też 3 razy więcej ważyć ,w przypadku broni ,gdzie waga broni = siła jaką trzeba mieć by ją unieść ,będzie trzeba mieć 3 razy więcej siły by ją używać
By kolejny raz ją ulepszyć będzie ona ważyć 100kroć więcej ,a jeszcze raz 300kroć.
2.Mitril ,adament i stal
Mając te trzy minerały w ilości wagi broni czy zbroi,można ulepszyć dowolną broń czy zbroję trzy razy
3.Wykonując zbroję ze skóry pokonanego potwora uzyskujemy 1/3 obrony tego potwora ,można ją zastosować jako dowolną część ubioru, przyozdabiając ją np pazurami ,kolcami ,rogami itp uzyskujemy jeszcze obronę do takowej zbroi z 1/3 ataku potwora od któreho mamy te pazury itp Dodatkowo jeszcze taką zbroję można przyozdobić łuskami z potwora ,który je posiada wtedy do zbroi dodaje się 1/3 obrony potwora z którego mamy łuski.Cały taki materiał może także posłużyć do pokrycia jakiejś innej zbroi
4.Wykonując broń z kolców,rogów,zębów pokonanego potwora uzyskujemy broń ,która ma 1/3 obrażeń tego potwora pod warunkiem ,że ten potwór atakował akurat tą częścią ,jeśli ta część należała do obrony potwora ,to wtedy broń taka ma 1/3 obrażeń z obrony potwora ,przedmiot taki można wykorzystać do ozdoby innej broni ,zwiększając jej obrażenia
5.Łączenie zbroi i broni
Można łączyć ze sobą kilka broni czy zbroi , a jej atak czy obronę dodaje się do siebie i dzieli przez ilość mieszanych broni czy zbroi ,ale waga tegoż przedmiotu także dodaje się do siebie i dzieli przez ilość mieszanych przedmiotów
6.Formacje bitewne
Formacja ataku : postać używa dwóch broni
Formacja zwykła : postać używa broni i tarczy
Formacja obronna : postać używa dwóch tarcz
Formacja dystansowca : postać używa tylko jednej broni na dystans, nie dotyczy kuszy
Formacja maga : mag używa tylko jednego zaklęcia na raz
7.Noc
Noc daje + 70% do ukrywania się
8.miary obszaru
3mx3m = 1pole
10x10pól=1kratka zwykła
5x5kratek zwykłych=1 kratka na mapie
10x10kratek na mapie=1 kratka na dużej mapie
miary
1 kij = 1m
1 stajnia = 150m
9.Formacje chodu
W przypadku kiedy mamy 1 szybkości
wolny chód=1h/1kratkę zwykłą ,zużywana wytrzymałość 1na5 kratek zwykłych
chód=35min/1kratke zwykłą ,zużywa wytrzymałość 1na5 kratek zwykłych
szybki chód=25min/1kratkę zwykłą ,zużywa wytrzymałość 1na5 kratek zwykłych
wolny trucht=15min/1kratkę zwykłą ,zużywa wytrzymałość 1na2 kratki zwykłe
trucht=10min/1kratkę zwykła ,zużywa wytrzymałość 1na1 kratkę zwykłą
szybki trucht=5min/1kratkę zwykłą, zużywa wytrzymałość 2na1 kratkę zwykłą
wolny sprint=5min/2kratki zwykłe ,zużywa wytrzymałość 3na1kratkę zwykła
sprint=5min/3kratki zwykłe ,zużywa wytrzymałość 4na1 kratkę zwykłą
szybki sprint=5min/4kratki zwykłe ,zużywa wytrzymałość 5na1 kratkę zwykłą
Poruszanie po mieście nie zużywa wytrzymałości ,a poruszanie po terenie innym niż las czy step zużywa razy trzy wytrzymałości.
Przemierzając teren jeśli poruszasz się 1min/3 kratki zwykłe nie zaatakuje cię więcej niż jeden potwór ,chyba że zrobi to taki który jest szybszy od ciebie.
10.Wypoczynek
Mając mieszkanie 3x3m hp,mana,wytrzymałość regenerują się 3 razy szybciej jeżeli jesteśmy w mieszkaniu ,jeżeli mieszkanie jest większe np 7x7m to regeneruje się 7razy szybciej
11.Ulepszanie strzały
Strzała podpalona x3 obrażeń ,strzały można też zatruć co robi obrażenia strzały plus obrażenia od trucizny
12.Czary
Czary elektryczne działają 3 kroć silniej w wodzie i na metal
13.Zbroja
Można nosić w uzbrojeniu max 1 spodnie , 1koszulę ,1 parę rękawic, 1 parę naramienników ,1 zbroję ,1 pancerz ,1 szatę lub płaszcz ,1 hełm ,1 parę nagolenników ,1 parę butów ,1 lub 2 tarcze ,3 pasy ,3 bransolety lub talizmany lub amulety lub naszyjniki,10 pierścieni
14.Praca
Prócz pracy u kowala ,alchemika czy karczmarza ,możemy zarabiać pieniądze innymi możliwościami poprzez np. handel ,albo praca jako gladiator czy najemnik lub łowca głów ,na arenie można także obstawiać zakłady.Można samemu zostać karczmarzem ,zarabiając 800zł/tydzień ,lub wybudować sobie sklep i zarabiać 1000zł / tydzień i 3x więcej zł z sprzedanych towarów lub wybudować karczmę i zarabiać gwarantowane 3000zł /tydzień ,można też pracować jako handlarz w czyimś sklepie zarabiając 300zł/tygodniowo lub jako strażnik więzienny za 100zł/3 dni(nie można wtedy uczestniczyć w misjach).Można także wybudować sobie gospodarstwo i zatrudnić chłopów ,sprzedając otrzymane surowce.
W końcu też samemu można zostać kowalem czy mieć inny zawód i handlować przedmiotami ,które zrobiliśmy
15.Rekrutacja ludzi
Kupując dom 3mx3m ,z terenem 3mx3m możemy go oddać chłopom ,którzy za to będą dla nas wykonywać rozmaite czynności ,za każdy taki dom z terenem otrzymujemy 1 chłopa aż do 3 chłopów póżniej trzeba kupować 3 takie domy na jednego chłopa aż do 9 chłopów ,następnie należy kupić 9 takich na 1 chłopa aż do 27 chłopów ,potem należy 27 takich domów na chłopa aż do 81 chłopów itp. ,kiedy chłop walczy otrzymuje doświadczenie potrzebne do zdobycia poziomu i pkt,które można wydać by go szkolić.
16.Pkt i poziomy
Zdobywając exp ,zbliżamy się by zdobyć kolejny poziom.
Za zdobycie poziomu , początkowo otrzymujemy 50 pkt ,które możemy wydać by szkolić bohatera.Jeżeli w zabiciu potwora uczestniczył więcej niż jeden bohater ,to exp dzieli się przez tyle ,ile osób uczestniczyło w tym.
17.Przedmioty legendarne
Jeśli ktoś zbierze 10 legendarnych pierścieni to kiedy są one noszone razem, stają się 3 razy silniejsze.
Jeśli ktoś zbierze pełne legendarne uzbrojenie to kiedy będzie ono noszone, stanie się 3 razy silniejsze (sumuje się z 10 legendarnymi pierścieniami)
Jeśli ktoś ma pełne legendarne uzbrojenie i dodatkowo ma jakąś legendarną broń i jest to aktywne, to jego przedmioty stają się ponownie 3 razy mocniejsze (sumuje się z poprzednim)
18.Bronie dystansowe
Bronie takie jak łuk czy kusza zwiększa 3x naszą celność. A broń typu dzida przy rzuceniu zwiększają naszą celność o 90%
19.Walka
Przymierzenie bronią w czasie walki kosztem oddania tury zwiększa szansę na trafienie przeciwnika im więcej tur przymierzamy tym większa szansa.Używając broni dystansowej możemy przejść na tryb w którym wystrzelimy mniej strzał podczas rundy lecz będą one celniejsze ,możemy też przymierzać broń do celu
20. Broń i zbroje
Wykonując broń możemy nadać jej własną nazwę , lecz możemy też utworzyć jedną broń która będzie się nazywać od naszego imienia taka broń będzie 3 kroć lepsza , to samo z zbroją .
21. Zahartowany
Postać która uczestniczyła w minimum 3 wyprawach od początku do końca ,to jeśli przejdzie 4 wyprawę od początku do końca to otrzyma za nią 100 razy więcej exp ,a na następnych wyprawach będzie otrzymywał 100 razy więcej exp już po każdym przebytym rozdziale wyprawy .
22. Tarcza na plecach = x2 obrona i x2 zręczność na unik ciosu wykonany na plecy ,lecz w inną część ciała działa jedynie z 50% normalnych właściwości
23. Bronie takie jak kusze są napinane wolniej , lecz zadają więcej obrażeń niż jest napisane
Proce zadają mniej obrażeń niż jest napisane ,lecz można szybciej z nich strzelać
Broń krótka waży 2x mniej niż jest napisane , broń długa 2x więcej niż jest napisane , sztylety ważą 5x mniej niż jest napisane , a dzidy i toporki ważą 3x mniej niż jest napisane .
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin