Forum Ermodgal
rpg
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysły
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ermodgal Strona Główna -> Offtopic / Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:55, 10 Sie 2010    Temat postu: Pomysły

Wszelkie pomysły na urozmaicenie gry będą rozpatrywane ,jeśli chcesz dodać do gry jakąś zbroję bądż potwora czy zaklęcie pisz ,pamiętaj o napisaniu atrybutów przedmiotu i jego opisu ,kiedy wykonasz jego obrazek ,możesz być prawie pewien ,że pojawi się on w grze .
Pisząc swój pomysł pamiętaj ,aby w temacie pisać nawiązanie do treści jaka zostanie wpisana w ten temat .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:52, 11 Sty 2011    Temat postu:

Po pierwsze Vericaterus bez sensu wkleiłeś tu swoją historię, jest to temat pomysły, więc zapoznaj się z jego treścią i pisz tutaj swoje nowe inicjatywy, są inne miejsca na umieszczenie swojej historii. Mam nadzieje, że się nie obrazisz, że usunąłem historię, ale ten post był niezgody z genezą i celem tego subfora.
Teraz z kolei czas na mój pomysł. Myślę, że gra stałaby się bardziej urozmaicona gdyby w statystykach postaci oprócz tego co się tam obecnie znajduje czyli umiejętności itp., byłyby poznane, nauczone języki, którym nasza posta mogłaby się posługiwac. Dzięki temu postaci mogły by porozumiewac się z innymi w różnych językach. Rażda rasa miałaby swój język ojczysty i język wspólny dla całego Ermodgalu. ponadto byłyby jeszcze inne języki za pomocą których można by było odzytac stare manuskrypty, archiwa i inne.
Puki co proponuje następujące języki:
Wspólny- język którym posługiwaliby się i znali wszyscy w Ermodgalu, oraz byłby językiem ojczystym ludzi.
Laosański- Język cywilizacji która niegdyś zasiedlała krainę Ermodgalu iżyła na południu kontynentu.
Nicaraguański- Język cywilizacji która niegdyś zasiedlała krainę Ermodgalu i żyła na wschodzie kontynentu.
Salvbardzki- Język, którym posługiwały się wszystkie rasy przed upadkiem Uwl.
Mam kila innych pomysłów np. dla specyficzne języki dla różnych ras i inne.
Proszę o ocenie pomysłu i mam nadzieję, że ta koncepcja się Wam spodoba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Barbarzyńca



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:56, 11 Sty 2011    Temat postu:

Ja, z trzeźwością popieram twój pomysł!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:29, 11 Sty 2011    Temat postu:

Mam też kolejne kilka pomysłów, aby doda do umiejętności następujące zdolności:(charyzma)
dowodzenie- nad grupą ludzi zwiększa % zgrania grupy i jej posłusznośc wobec dowódcy
hazard- zwiększa procent na udaną transakcję i mały profit przy wystawianiu towarów na rynek, im wyższy stopień tym większe zniżki w sklepach
opieka nad zwierzętami- pozwala na lepsze zgranie się z wierzchowcem ( co pozwala na odkrycie różnych nowych umiejętności jak np. przywołanie wierzchowca poprzez zagwizdanie, czy potem dosiadanie wierzchowca który reaguje na hasło swojego właściciela) i łatwiejsze udomawianie zwierząt dzikich
plotkowanie- umiejętnośc, która sprawia, że w plotki rozpowiadanie przez bohater wieży więcej osób i więcej osób je dalej rozpowiada, i odwrotnie, bohater może zacierac plotki i także więcej osób będzie wierzyła w fałszywośc plotki.
spostrzegawczośc- postac posiadająca tą umiejetnośc będzie zauważała inne, ukryte, trudne do wypatrzenia przedmioty szybciej niż inni bez zbędnego marniwania czasu na obserwacje, postac będzie mogła wypatrzec potwora przyczajonego w krzakach lub innym ukryciu w ciemną noc lub inne niebezpieczeństwo, aby móc w porę ostrzec grupę i uniknąc ataku z zaskoczenia.

Na razie to wszystko, lecz ciągle myślę nad innym urozmaiceniem gry. Very Happy Jak zwykle proszę o komentarz dla postu i wypowiedzenie się o moim pomyśle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:59, 11 Sty 2011    Temat postu:

Przede wszystkim jest już umiejętność ,która pozwala na rozmawianie z innymi rasami . Każda rasa ma swój język . Nie ma czegoś takiego jak wspólny język . Dla ras jest tylko jedna mowa dla tego też ludzie mówią tylko w jednym języku chociaż jest też mowa starożytna ,lecz nie będzie jej dużo w fabule ermodgalu .
Co do umiejętności to jest coś w rodzaju spostrzegawczości co nazywa się odkrycie .
Umiejętność hazard zastąpił bym tu nazwą perswazja , a hazard mogło by to być zwiększone szczęście w grach hazardowych . Umiejętność plotkowanie jest niepotrzebna . Co do reszty są w porządku .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łowca smoków dnia Wto 21:00, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 21:53, 11 Sty 2011    Temat postu:

Dzięki za komentarz i sory za zbędne umiejętności. Mam kolejne pomysły na zdlonośc, których jeszcze nie było:
1. W miejscu gdzie mamy nasze współczynniki można dodać:
charyzmę- współczynnik dzięki któremu możemy przekonać naszego rozmówcę o naszych racjach (przydatne przy dyplomacji i wymianie argumentów)
szczęście- (chyba każdy wie o co chodzi, ale wytłumaczę) współczynnik wpływający na całą gamę umiejętności: od zadania ciosu krytycznego po ucieczkę itd., i więcej szczęścia tym wiekasz szansa, że np. podczas ucieczki, osoba która nas goni potknie się i skręci sobie kostkę, albo podczas otwierania skrzyni okaże się, że zamek jest zardzewiały i nie wymaga ani klucza, ani wytrychów.
Następnie mam kolejne pomysły na umiejętności:
żegluga- zwiększa prędkość okrętów jakimi dowodzimy i sprawność działania urządzeń okrętowych, odnosi się to także do tratw czy małych łodzi
wspinaczka- pozawala na wspinanie się po stromych zboczach i na pionowe skały, z większą sprawnością i szybkością niż postać, która nie posiada tej umiejętności oraz z większą szansą na nie spadnięcie, czy potknięcie się podczas wspinaczki.
zastraszanie- wpływa na jednostkę którą w danym momencie zastraszamy, osoba taka będzie bardziej podatna i łatwiej ulegnie naszemu szantażowi. Nie będzie stawiał oporu przy jakichkolwiek problemach, gdy będziemy ją zastraszać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:14, 11 Sty 2011    Temat postu:

Charyzma odpada ponieważ wtedy przestaje być realistyczne to , a jest bardziej oparte na liczbach .
Szczęście też odpada .
Zastraszanie podobnie jak charyzma .
Żegluga i wspinaczka mogą być .
Niektóre rzeczy można osiągnąć za pomocą własnych pomysłów a nie poprzez umiejętności .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 17:30, 12 Sty 2011    Temat postu:

Kolejna dawka przydatnych umiejętności:
wykrycie magii- Postać posiadająca tę umiejętność posiada węch wyczulony na zapach siarki i automatycznie ją poczuje w pomieszczeniu o średniej wielkości i na polu stojąc pod wiatr ( nawet z odległości ponad 48m.) co pozwala jej na namierzenie ewentualnego czarodzieja i na wykonanie uniku przeciwko czarom bojowym np. kuli ognia.
Koncentracja- czasami seria ciosów jest mniej skuteczna niż pojedynczy, skoncentrowany atak. Wojownik, który umiejętności potrafi skupić wszystkie siły w pojedynczym uderzeniu, które przełamuje obronę wroga i przecina zbroję. Oprócz tego technika ta stawia wojownika w idealnej pozycji obronnej.
zaawansowane pływanie- nauczyć się pływania nie jest trudno, lecz postać posiadająca zaawansowane pływanie może dłużej pozostać pod wodą, szybciej pływać, czy nawet unikać strzał w wodzie.
Jak zwykle proszę o komentarz i odpowiedź czy jest się za wprowadzeniem pomysłu czy nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Barbarzyńca



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 17:43, 12 Sty 2011    Temat postu:

Moim zdaniem spoko ale nie wiem co na to michał, ja jestem za wykryciem magii i za zaawansowaniem pływania Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 18:59, 12 Sty 2011    Temat postu:

Dzięki, mam nadzieje, że każdy poprze mój pomysł jak na razie umiejętności takie jak: dowodzenie, opieka nad zwierzętami, żegluga i wspinaczka zostały zatwierdzone przez Łowcę Smoków, co wy o nich myślicie ? (Drago już wiem a inni.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:37, 12 Sty 2011    Temat postu:

Poniekąd hazard także Wink
Wykrycie magii odpada ponieważ jest umiejętność odkrycie ,która pozwala na odkrywanie nawet magii w zależności jak wysoko postać ją potrafi .
Koncentracja też odpada ,gdyż występuje podobne czyli przycelowanie ,lecz nie jest to umiejętność ,a styl walki .
Zaawansowane pływanie może być .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Barbarzyńca



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 22:18, 12 Sty 2011    Temat postu:

Sory że wtrące ale ( wim że i tak na razie nikt nie ma nawet konia) powinno być więcej wierzchowcó wiadomo żę bizon jest mógłby być nosorożes pustynny? Jakiś warg lub czarny wilk który był by większy nie co od pozostałych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:29, 12 Sty 2011    Temat postu:

Przecież możliwości na wieżchowca jest bardzo wiele , koń i bizon są jedynie w queście , ale ogólnie wieżchowcem może być większość potworów , dla tego nie ma sensu dorabiania jakiś wargów .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Barbarzyńca



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 22:31, 12 Sty 2011    Temat postu:

NO to gites oto mi chodziło! Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 22:33, 12 Sty 2011    Temat postu:

Tak,a czy wchodzą w grę wierzchowce latające ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ermodgal Strona Główna -> Offtopic / Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin