Forum Ermodgal
rpg
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lista alchemiczna

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ermodgal Strona Główna -> Ermodgal / Karty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1256
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:59, 31 Lip 2010    Temat postu: Lista alchemiczna

Uwaga : Każdy z tych eliksirów zawiera 100 kropel wyciągu ,który ma takie właściwości reszta to woda .

Alchemia poziom 1.

Mikstura życia = hp +10
Mikstura many = mana + 10
Mikstura siły = siła + 10 na 1 rundę

Alchemia poziom 2.

Mikstura życia 2 = hp + 30
Mikstura many 2 = mana + 30
Mikstura siły 2 = siła + 30 na 1 rundę
Mikstura szybkości = szybkość + 10 na 1 rundę
Mikstura celności = celność + 10 na 1 rundę

Alchemia poziom 3.

Mikstura życia 3 = hp + 90
Mikstura many 3 = mana + 90
Mikstura siły 3 = siła + 90 na 1 rundę
Mikstura szybkości 2 = szybkość + 30 na 1 rundę
Mikstura celności 2 = celność + 30 na 1 rundę
Mikstura maxymalnego życia = maxymalne hp + 10
Mikstura maxymalnej many = maxymalna mana + 10
Mikstura trwałej siły = siła + 10
Mikstura trwałej szybkości = szybkość + 10

Alchemia poziom 4.



Mikstura szybkości 3 = szybkość + 90 na 1 rundę
Mikstura celności 3 = celność + 90 na 1 rundę
Mikstura maxymalnego życia 2 = maxymalne hp + 30
Mikstura maxymalnej many 2 = maxymalna mana + 30
Mikstura trwałej siły 2 = siła + 30
Mikstura trwałej szybkości 2 = szybkość + 30
Mikstura zręczności = zręczność + 10 na 1 rundę

Alchemia poziom 5.

Mikstura maxymalnego życia 3 = maxymalne hp + 90
Mikstura maxymalnej many 3 = maxymalna mana + 90
Mikstura trwałej siły 3 = siła + 90
Mikstura trwałej szybkości 3 = szybkość + 90
Mikstura zręczności 2 = zręczność + 30 na 1 rundę
Mikstura trwałej celności = celność + 10
Mikstura lekkości = przedmiot staje się o 30 % lżejszy

Alchemia poziom 6.

Mikstura zręczności 3 = zręczność + 90 na 1 rundę
Mikstura trwałej celności 2 = celność + 30
Mikstura obrony = przedmiot dostaje + 10 % do obrony
Mikstura obrażeń = przedmiot dostaje + 10 % do obrażeń
Mikstura niewidzialności = pijący staje się niewidzialny na 1 rundę

Alchemia poziom 7.

Mikstura trwałej celności 3 = celność + 90
Mikstura trwałej zręczności = zręczność + 10
Mikstura niewidzialności 2 = pijący staje się niewidzialny na 3 rundy
Mikstura odkrycia = pijący + 300 % do odkrycia na 1 rundę

Alchemia poziom 8.

Mikstura trwałej zręczności 2 = zręczność + 30
Mikstura niewidzialności 3 = pijący staje się niewidzialny na 9 rund
Mikstura odkrycia 2 = pijący + 300 % do odkrycia na 3 rundy

Alchemia poziom 9.

Mikstura trwałej zręczności 3 = zręczność + 90
Mikstura odkrycia 3 = pijący + 300 % do odkrycia na 9 rund
Mikstura antygrawitacji = pijący + 10 do wybicia + 10 do spadania

Podczas ważenia mikstury lvl 1 traci się 3 wytrzymałości , lvl2 traci 9 wytrzymałości ,lvl3 traci 27 wytrzymałości ,lvl4 traci 81 wytrzymałości ,lvl5 traci 241 wytrzymałości ,lvl6 traci 721 wytrzymałości ,lvl7 traci 309 wytrzymałości ,lvl8 traci 927 wytrzymałości ,lvl9 traci 2771 wytrzymałości .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łowca smoków dnia Pią 12:47, 12 Lis 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ermodgal Strona Główna -> Ermodgal / Karty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin